PORADNIK DLA GITARZYSTÓW

Moja basówka – pierwsze kroki

Moja basówka – pierwsze kroki zawiera na wstępie tajniki budowy gitary basowej wraz z paroma słowami o teorii nut czy pauz. Przedstawiono, jak prawidłowo należy trzymać gitarę basową przy pomocy lewej lub prawej ręki wraz z przestrzeżeniem przed czynnościami, które wiążą się z tym i powinno się ich wystrzegać. Odnośnie akordów, moja basówka – pierwsze kroki dzieli tematykę na akordy mollowe oraz durowe – w obu przypadkach nie powstydzono się ominięcia przybliżenia wielu przykładów. To właśnie one umożliwią skuteczniejsze ich przybliżenie. Kwestia rytmów również jest ukazana dwojako – na przykładzie rytmów ósemkowych oraz szesnastkowych. Są one do siebie dosyć podobne i także tutaj nie pominięto przytoczenie odpowiednich przykładów. Dla osób, które jeszcze nie weszły w posiadanie własnej gitary basowej, moja basówka – pierwsze kroki powie, na co kupujący powinien zwracać szczególną uwagę. A gdy już takowa pojawi się, książka podpowie jak trzeba ją dostrajać (wspierając się elektronicznym stroikiem).

Comments are closed.

Wykorzystuję pliki cookies w celu prawidłowego działania strony, korzystania z narzędzi analitycznych oraz zapewniania funkcji społecznościowych. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? polityka prywatnosci

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close